تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

هرچه فضاهای فرهنگی کامل تر و غنی تر باشد ، موفقیت ما بیشتر خواهد بود

  • کد خبر : 34826
  • 03 خرداد 1402 - 14:46
هرچه فضاهای فرهنگی کامل تر و غنی تر باشد ، موفقیت ما بیشتر خواهد بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جلسه طرح اوقات فراغت گفت : هرچه فضاهای فرهنگی کامل تر و غنی تر باشد موفقیت ما بیشتر خواهد بود.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، با حضور محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش جلسه طرح اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲ دانش آموزان اول خرداد ماه جاری در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

محمد قویدل در جمع اعضای حاضر در جلسه با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان افزود : هرچه فضاهای فرهنگی کامل تر و غنی تر باشد، موفقیت بیشتری در جهت آموزش دانش آموزان خواهیم داشت.

قویدل ضمن اشاره به توسعه شهری، افزایش جمعیت، بحران های اجتماعی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی گفت: پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان به بهترین شیوه های ممکن و روش های مطلوب را از اولویت مهم امور در تابستان ۱۴۰۲ عنوان نمود.

وی با توجه به لزوم راه اندازی و تجهیز فضا، کلاس ها و حضور مربیان توانمند با محتواهای جذاب و مطابق با نیاز دانش آموزان و علاقه ی آنان تاکید نمود و افزود: قطعا در انجام امور نتیجه کار و خروجی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. باید تلاش نماییم و در نهایت شاهد نتیجه و بهترین عملکرد باشیم و این امر ملاک اصلی انجام کار است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه افزود: خداروشکر در بحث فضاهای ورزشی بالاتر از میانگین کشور قرار داریم و امیدواریم در حوزه فرهنگی و پرورشی نیز با تلاش همکاران گرامی به جایگاه بالاتر و مطلوب تری دست پیدا نماییم.

مدرسه بهترین فضایی است که دانش آموزان می توانند از آن استفاده کنند و بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان می تواند مدارس ما باشد.

قویدل به انجام امورات، تعیین پایگاه های نیازسنجی، طراحی مدل اجرای طرح اوقات فراغت، تعیین رشته ها و دوره های مد نظر برگزاری کلاس در پایگاه ها، تعیین ظرفیت پایگاه های موجود در اسرع وقت تاکید نمود.

وی لزوم هماهنگی، همفکری و هم افزایی با سایر دستگاه های دخیل در امر اوقات فراغت و برنامه ریزی جهت همکاری و همراهی در قالب طرح اوقات فراغت با استفاده از سامانه نورینو تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد : می توان با برنامه ریزی منسجم و هدفمند و ارائه طرح قوی در خدمت دانش آموزان عزیز استان هرمزگان باشیم و نتایج خوبی را به دست آوریم.

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=34826

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.