تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3
دکتر علی رئوفی:

هدف پدافند غیرعامل دستیابی به امنیت پایدار است

  • کد خبر : 25195
  • 25 دی 1399 - 11:50
هدف پدافند غیرعامل دستیابی به امنیت پایدار است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل با هدف دستیابی به امنیت پایدار است.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر علی رئوفی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان، عنوان کرد:‌ برای موفقیت کامل در اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل باید سازمان ها، ارگان ها و به ویژه نهادهای مهم و حیاتی کارکنان خود را دانش‌محور کنند.

وی بیان داشت: امروز می‌توان با دانش کافی همه تهدیدات را خنثی کرد و یا به حداقل رساندن و لازمه آن افزایش دانش و آگاهی کارکنان به ویژه در حوزه‌های تخصصی فعالیت آنان با افزایش مطالعه و بازآموزی های لازم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ادامه با اشاره به نقش مردم در دستیابی به امنیت‌ و اهداف برنامه های پدافند غیرعامل، گفت: در این حوزه باید برای آموزش جامعه نیز برنامه ریزی کرد و مطالب کاربردی را به صورت ساده و قابل فهم برای اقشار مختلف جامعه بیان کرد.

در این نشست که با حضور سردار ساسانی جانشین و قائم مقام سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، از طرح جامع پدافند غیرعامل استان هرمزگان نیز رونمایی شد.

طرح جامع پدافند غیرعامل هرمزگان سند‌ی راهبردی و عملیاتی با چشم انداز بلندمدت است که پس از شناخت همه جانبه وضعیت موجود و همچنین سطح تهدیدات و آسیب پذیری ها راهبردها سیاست ها و برنامه های کلان توسعه استان را منطبق با اصول پدافند غیرعامل تدوین و در قالب نقشه راه ارائه می کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.