تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4
دکتر علی رئوفی:

نهادینه سازی نماز اولویت برنامه های فرهنگی باشد/مسئولان فرهنگی و مدیران رسالت مهمی در ترویج فرهنگ اقامه نماز دارند

  • کد خبر : 25198
  • 25 دی 1399 - 11:54
نهادینه سازی نماز اولویت برنامه های فرهنگی باشد/مسئولان فرهنگی و مدیران رسالت مهمی در ترویج فرهنگ اقامه نماز دارند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مدیران بخش های مختلف به ویژه مدیران دستگاه های فرهنگی رسالت مهمی در گسترش فرهنگ اقامه نماز در جامعه دارند و باید به وظیفه خود در این رابطه عمل کنند.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر علی رئوفی در نشست با رئیس و کارکنان ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، اظهار داشت: نهادینه سازی و توسعه فرهنگ نماز باید در اولویت برنامه های فرهنگی باشد.

وی افزود: مسئولان دستگاه های فرهنگی، روحانیون و به ویژه خواص باید در امر اقامه نماز اول وقت در امر الگو سازی و نهادینه سازی این امر مهم تلاش زیادی کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به شرایط خاص کرونایی کشور، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که هرخانه به مسجد تبدیل و نماز جماعت در خانواده اقامه شود.

رئوفی تصریح کرد: در خانه پدران و مادران باید برای فرزندان خود الگو باشد به نحوی که با فرارسیدن زمان نماز دست از امور متفرقه بکشند و نماز را در خانه به جماعت بر پا دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان استانداری هرمزگان افزود: نماز جماعت یکی از شعائر الهی است و تعمیم و گسترش آن در جامعه باعث گسترش معنویت و پذیرش دین می گردد و باعث اتحاد، همراهی و همدلی مسلمانان است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.