تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

طرح توسعه بیمارستان کیش به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 34872
  • 04 خرداد 1402 - 16:40
طرح توسعه بیمارستان کیش به بهره برداری رسید

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت : با بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان کیش ، ۸۷۰ متر مربع به فضای این بیمارستان افزوده شد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، سعید پورزادی با اعلام اینکه طرح توسعه بیمارستان کیش در راستای تفکیک فضای اداری از فضای درمان به بهره برداری رسید، افزود: در قالب این طرح ۲۴ تخت جدید بیمارستاتی به قسمت درمانی بیمارستان کیش افزوده شد.

وی افزود: همچنین قسمت‌های مالی، پشتیبانی، پرسنل اداری، اسناد پزشکی، کنترل و بهبود کیفیت، بهداشت محیطی و حرفه‌ای بیمارستان کیش نیز در ساختمان جدید مستقر می‌شوند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: سازه ساختمان اداری بیمارستان کیش، بتنی و با سقف کوبیاکس است که ساخت آن توسط شرکت عمران، آب و خدمات از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش از شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد.

راه اندازی دستگاه تصویر برداری C-ARM اتاق عمل در بیمارستان کیش

کامران فردوسی رییس بیمارستان کیش در آیین راه اندازی دستگاه تصویر برداری C-ARM که با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، گفت:‌ کاهش فشار به بیماران و تسهیل پروسه جراحی برای پزشکان از مهمترین دلایل راه اندازی این دستگاه بود.

وی ادامه داد: میزان اشعه کمتر به نسبت دستگاه‌های پرتابل رادیولوژی، دیجیتالی بودن تصاویر و عدم نیاز به کاست رادیولوژی، امکان تصویربرداری در حالت‌های مختلف از بیمار، نمایش فوری تصویر بعد از تصویر برداری بر روی نمایشگر، امکان آرشیو و انتقال تصاویر بر روی سیستم اطلاعات بیمارستان و امکان استفاده در انواع جراحی‌ها به ویژه جراحی‌های ارتوپدی و مغز و اعصاب از جمله مزایای بکارگیری این دستگاه است.

رییس بیمارستان کیش با بیان این که CRM از دستگاه‌های مهم تجهیزات پزشکی بیمارستانی است، تاکید کرد: برای خرید این دستگاه که در ماه‌های پایانی سال قبل پیش پرداخت آن واریز شد، مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=34872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.