تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6
دکتر علی رئوفی:

رونق منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در کاهش بیکاری و افزایش سطح رفاه مردم موثر است

  • کد خبر : 24997
  • 21 دی 1399 - 11:05
رونق منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در کاهش بیکاری و افزایش سطح رفاه مردم موثر است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: رونق و افزایش فرصت های اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به کاهش بیکاری و افزایش سطح رفاه مردم کمک موثری خواهد کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر علی رئوفی در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و پوراسفندیاری نایب رئیس هیأت مدیره این منطقه، با اشاره به اهمیت شهرستان پارسیان، عنوان کرد: پارسیان به عنوان غربی ترین شهرستان استان هرمزگان از ظرفیت های بی نظیر اقتصادی و اجتماعی برخوردار است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه استقرار صنایع کوچک و بزرگ در پارسیان به افزایش رفاه مردم این شهرستان کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: رونق منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و حضور سرمایه گذاران در این منطقه می تواند به کاهش بیکاری کمک کند، چرا که اشتغال جوانان خواسته بحق مردم پارسیان است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز در این نشست، اظهار داشت: دهه فجر سال جاری شاهد آغاز عملیات اجرایی و احداث چند پروژه بزرگ و کوچک سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارسیان خواهیم بود.

علامه گفت: همجواری پارسیان با منطقه عسلویه و پارس جنوبی و عبور سه خط لوله میعانات گازی و نفتی ظرفیت بی نظیری را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کرده و در این مسیر همراهی مسئولان استانی برای تحقق این اهداف مهم است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.