تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
5
از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون اول رئیس جمهور؛

خیرین فعال در عرصه روستاهای استان هرمزگان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند

  • کد خبر : 26428
  • 29 بهمن 1399 - 13:26
خیرین فعال در عرصه روستاهای استان هرمزگان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند
همزمان با سراسر کشور و در مراسمی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و با حضور دکتر علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و مهندس رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، از خیرین فعال در عرصه روستاهای استان هرمزگان، تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم با تجلیل از نیکوکاری خیرین، عنوان کرد: خیرین استان هرمزگان با ساخت بیمارستان و مراکز درمانی و همچنین مدرسه سازی به حوزه‌های سلامت و تعلیم و تربیت توجه ویژه‌ای داشته‌اند.

وی ادامه داد: در طول یک سال اخیر نیز تامین معیشت و کمک های مومنانه مورد توجه خیرین بزرگوار بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر تسریع در صدور مجوزهای موسسات خیریه و مردم نهاد در هرمزگان تاکید کرد و افزود: این انجمن ها کمک های خوبی در جامعه انجام می‌دهند.

مهندس رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم با بیان اینکه خیرین استان هرمزگان در عرصه‌های مختلف، فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند، اظهار داشت: خیرین هرمزگان به طور متوسط سالیانه ۵۰ میلیارد تومان در توسعه روستاهای استان هرمزگان مشارکت می‌کنند.

وی گفت: اقدامات بزرگی در روستاهای هرمزگان توسط خیرین بزرگوار صورت گرفته است.

در این مراسم از شیخ محمد علی امینی، منصور عباسی، حامد خالقی، محمدرضا صفا، غلامعلی پیرمرادیان، سیده خدیجه هاشمی، سید عبدالله هاشمی، محمد امین عبادی و عبدل زارعی به عنوان خیرین فعال در عرصه روستاهای استان هرمزگان، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.