تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3

تعریف شغل ذیل پروژه‌های دریاپایه الزامی است

  • کد خبر : 54930
  • 09 خرداد 1403 - 22:57
تعریف شغل ذیل پروژه‌های دریاپایه الزامی است

استاندار هرمزگان، مسئله محوری و تلاش برای رفع مشکلات را یکی از وظایف کارگروه توسعه دریامحور دانست و مشخص کردن نوع و مقدار شغل، ذیل پروژه‌ها را پایدار سازی توسعه برشمرد.

  به گزارش هرمزگان امروز به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی شامگاه سه شنبه استاندار هرمزگان در کارگروه توسعه دریامحور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مسئله محوری، اظهار کرد:احصاء مسائل در مسیر توسعه دریامحور وظیفه کارگروه است همچون مسائلی نظیر مشکلاتی که دو بازار گچ‌ و قیر استان برای به دست آوردن بازارجهانی درگیر آن هستند و لازم است در کارگروه مطرح شوند تا برای حل آن‌ها تصمیم‌گیری و از حمایت کارگروه بهره‌مند شوند.

وی مشخص کردن نوع و مقدار شغل، ذیل پروژه‌ها را پایدار سازی توسعه دریامحور برشمرد و تأکید داشت: بخش مهم تربیت نیروی انسانی با شناسایی هنرستان‌ها و دانشکده‌های مرتبط و برنامه‌ریزی برای تأسیس یا تعریف رشته‌های جدید دنبال می‌شود و جنبه مهم دیگر نیز عمق بخشی توسعه دریاپایه در اذهان دانش‌آموزان است که بعنوان یکی از مأموریت‌های مهم کارگروه به شورای انقلاب فرهنگی پیشنهاد شده‌است.

استاندار هرمزگان ارائه سرفصل‌های مرتبط با اقتصاد دریا در کتب درسی دانش‌آموزان را یکی از این پیشنهادات عنوان کرد و گفت: هدف ما در حوزه آموزش این است که ریل‌گذاری نظام آموزشی را از آموزش متکی بر عرضه به سمت آموزش‌های متکی بر تقاضا ببریم و تربیت نیروی انسانی در این راستا انجام شود.

مهدی دوستی، اتصال جزایر و مناطق مختلف به اینترنت پایدار و پرسرعت برپایه شبکه فیبرنوری را فرصت مناسبی جهت هوشمندسازی بنادر برشمرد و ضمن بررسی برنامه‌های پیشنهادی  مختلف بر تعریف ساختار مدیریت و کنترل پروژه همچنین ساختار جذب سرمایه‌گذار برای هر پروژه تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=54930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.