تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
13
دکتر علی رئوفی:

تعداد شعب اخذ‌ رای در هرمزگان افزایش می‌یابد/ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الکترونیکی صورت می‌گیرد

  • کد خبر : 26495
  • 02 اسفند 1399 - 12:03
تعداد شعب اخذ‌ رای در هرمزگان افزایش می‌یابد/ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الکترونیکی صورت می‌گیرد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شعب اخذ‌رای در هرمزگان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به شرایط کرونایی افزایش می یابد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر علی رئوفی در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران شهرستان های بندرعباس و قشم با اشاره به آخرین اقدامات و برنامه ریزی ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، عنوان کرد: بنا بر تصمیم ستاد انتخابات استان هرمزگان تاکنون بیش از سه هزار و ۶۰۰ صندوق اخذ رای برای استان در نظر گرفته شده است که احتمال افزایش آن وجود دارد.

وی در همین رابطه گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: روش اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و‌ روستا براساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد انتخابات کشور انجام می شود و ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از طریق سامانه ای که تعریف شده است به صورت الکترونیکی انجام می شود.

رئوفی خاطرنشان کرد: ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت پنج روز، کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز و متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای روستا و عشایر از ۱۶ فروردین سال آتی به مدت هفت روز صورت می پذیرد.

وی اظهار داشت: با افزایش تعداد صندوق‌های رای در انتخابات ۱۴۰۰، نیروهای شعب اخذ رای و ناظر بر انتخابات افزایش می‎یابد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: ستادهای استانی و شهرستانی انتخابات در هرمزگان تشکیل شده است و اعضای ستاد مرکزی معرفی شده اند و تا هفته آینده نیز حکم اعضای ستاد انتخابات شهرستان صادر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای دست اندرکاران انتخابات، افزود: برگزاری دوره های آموزشی دست اندرکاران انتخابات در دستور کار ستاد انتخابات کشور و استان است.

رئوفی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان در فضای باز و مساجد بزرگ با سیستم های خنک کننده برگزار می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت شرکت پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمنان و همچنین شیوع بیماری کرونا، مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر اقتدار حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.