تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
18

بهره برداری از بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در قفس خاورمیانه در قشم در آینده ای نزدیک

  • کد خبر : 26589
  • 05 اسفند 1399 - 11:45
بهره برداری از بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در قفس خاورمیانه در قشم در آینده ای نزدیک
معاون آبزی پروی شیلات هرمزگان به همراه رئیس اداره توسعه میگو و رئیس اداره فنی و مهندسی شیلات هرمزگان از ظرفیت های آبزی پروری و پروژه های آبزی پروری در حال انجام در شهرستان قشم بازدید کردند.

به گزارش هرمزگان امروز، مسعود بارانی با بیان اینکه قشم ظرفیت های فوق العاده ای در زمینه های شیلاتی به ویژه آبزی پروری دارد گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی برای تکمیل زنجیره آبزی پروری به ویژه تکثیر و پرورش ماهی،میگو و جلبک در این شهرستان انجام شده است و خوشبختانه به خوبی پویایی فعالیت های شیلاتی در این شهرستان در مسیر توسعه قابل مشاهده است.

وی در بازدید از مونتاژ قفس های مزرعه پرورش ماهی در قفس هیراد کاوه این مزرعه را با ظرفیت پنج هزار تن بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در قفس خاورمیانه خواند و گفت: با بهره برداری از این مزرعه ضمن افزایش قابل توجه سهم آبزی پروری استان هرمزگان، برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

بارانی در بازدید از مرکز در حال ساخت تکثیر میگو گفت: این مرکز با ظرفیت اسمی ۵۰ میلیون قطعه و توان عملیاتی تولید ۲۰۰ میلیون قطعه بچه میگو در ابتدای سال ۱۴۰۰ به بهرداری می رسد و برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال ایجاد می کند.

معاون آبزی پروی شیلات همچنین از مزارع پرورش میگو در حال ساخت غرب جزیره قشم بازدید کرد و با دیدار چهره به چهره به بررسی مسائل و مشکلات آبزی پروران شهرستان قشم پرداخت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.