تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
4

بهره‌برداری از پروژه‌ها نباید معطل حضور مقامات شود

  • کد خبر : 55321
  • 20 خرداد 1403 - 22:57
بهره‌برداری از پروژه‌ها نباید معطل حضور مقامات شود

استاندار هرمزگان در بازدید از پروژه خیرساز بخش هماتولوژی بیمارستان کودکان بندرعباس، خدمت‌رسانی فاز تکمیل‌شده این طرح را قابل تقدیر دانسته و تأکید داشت که بهره برداری از هیچ پروژه‌ای نباید معطل حضور مقامات شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، پیش از غروب شنبه ۱۹خردادماه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه خیرساز بخش هماتولوژی بیمارستان کودکان بندرعباس بازدید و با رییس بیمارستان ومسئولان بخش گفتگو کرد.

استاندار هرمزگان از خدمت رسانی فاز تکمیل شده این بخش به کودکان قدردانی کرد و گفت: بهره‌برداری از هیچ پروژه‌ای نباید معطل حضور مقامات شود بویژه در حوزه بهداشت و درمان که نیاز اساسی مردم است.

در این بازدید رییس بیمارستان کودکان بندرعباس و مسئولان این بخش گزارشی از روند پیشرفت پروژه ارائه و باتوجه به انجام مراحل پایانی عملیات اجرایی درخواست تجهیز تکمیلی فازهای بعدی و اختصاص زمین برای ساخت همراه سرای بیمار را مطرح کردند.

گفتنی‌ست ساخت بخش هماتولوژی بیمارستان کودکان بندرعباس از سال ۱۴۰۰ حسب نیاز استان و جنوب‌کشور با کمک خیرین شروع شده‌است این پروژه در محوطه بیمارستان کودکان در سه طبقه مراحل پایانی عملیات اجرایی را می‌گذراند و مرکز شیمی‌درمانی سرپایی آن با ۱۰ تخت وارد مرحله خدمت‌رسانی به مردم شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=55321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.