تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8
دکتر ایرج حیدری:

انجام مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی در هرمزگان با پیگیری استاندار هرمزگان نهادینه شد

  • کد خبر : 26730
  • 11 اسفند 1399 - 12:27
انجام مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی در هرمزگان با پیگیری استاندار هرمزگان نهادینه شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: انجام مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی در هرمزگان با پیگیری استاندار هرمزگان نهادینه شد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در نشست هم اندیشی ایجاد واحدهای تولیدی و تجاری در مناطق کمتر توسعه یافته استان هرمزگان که با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل سازمان صمت استان هرمزگان برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه صنایع و بنگاه های اقتصادی، عنوان کرد: مهمترین دستاورد و مزیت بنگاه های اقتصادی و صنایع بزرگ در استان ها ایجاد فرصت های اشتغال و افزایش تولید است.

وی در همین خصوص گفت: بنگاه های بزرگ اقتصادی در کنار ایجاد اشتغال های مستقیم و پایدار باعث رونق فعالیت ها در بخش های دیگر و به نوعی در ایجاد اشتغال غیر مستقیم هم سهم بسزایی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: بنگاه های اقتصادی و صنایع بزرگ با پرداخت مالیات نقش بسزایی در تامین درآمد پایدار کشور و مقابله با تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان دارند.

حیدری تصریح کرد: بسیاری از منابعی که بین شهرداری ها و دهیاری های کشور توزیع می گردد و سبب عمران و آبادانی بسیاری از مناطق شده است از محل مالیات و ارزش افزوده اخذ شده از بنگاه های اقتصادی، صنایع بزرگ و سایر بخش ها است که نشان از جایگاه ویژه این بنگاه ها در توسعه کشور است.

وی با اشاره به فعالیت های بنگاه های اقتصادی هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی، افزود: اقداماتی که صنایع مستقر در هرمزگان در دوره حضور دکتر همتی به عنوان استاندار هرمزگان در زمینه مسئولیت های اجتماعی انجام داده اند بی سابقه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین خصوص خاطرنشان کرد: اقدامات بنگاه های اقتصادی هرمزگان در حوزه احداث بیمارستان، مدرسه، راه و… بخشی از مسئولیت های اجتماعی بنگاه اقتصادی در هرمزگان بوده است که قابل تقدیر است.

حیدری افزود: بنگاه های اقتصادی مستقر در هرمزگان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون همراهی بسیار خوبی با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داشته اند و افزایش تجهیزات بیمارستان های استان در زمینه تخت های ای سی یو، دستگاه وینایلاتور و سایر تجهیزات مورد نیاز با همکاری بنگاه های اقتصادی بوده است و این بنگاه ها تاکنون ۳۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کرده اند که دستاورد مهمی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان هرمزگان اظهار داشت: بخش مهمی از دستاورد های استان در حوزه مسئولیت اجتماعی بنگاه اقتصادی مستقر در هرمزگان حاصل پیگیری استاندار هرمزگان ، مطالبه گری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط است که قابل تقدیر است.

حیدری در همین خصوص تصریح کرد: اقدام برجسته استاندار هرمزگان در تحقق اجرای موضوع مهم مسئولیت های اجتماعی از سوی بنگاه اقتصادی در هرمزگان اقدام مهمی بود که با پیگیری محقق شد و آثار و برکات آن برای هرمزگان تا سالیان متمادی برای توسعه زیرساخت ها در بخش های مختلف ماندگار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.