تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

انجام پیش بینی مالی و پشتیبانی با توجه افزایش احتمالی شعب اخذ رای

  • کد خبر : 10584
  • 23 مهر 1398 - 10:02
انجام پیش بینی مالی و پشتیبانی با توجه افزایش احتمالی شعب اخذ رای

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان از پیش بینی امکانات و تجهیزات مالی و پشتیبانی درشعبه‌های اخذ رای استان برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: نازنین شیبانی در نشست کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان، گفت: با توجه به رشد جمعیت و شاخص های دیگر پیش رو در انتخابات افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی صندوق های اخذ رای و به تبع آن سایر امکانات و تجهیزات باید پیش بینی شود.

وی با اشاره به گزارش های روسای کمیته های زیرساخت و پیشتیبانی اضافه کرد: بر اساس گزارش های میدانی، برای تامین نیازهای فرمانداری ها و مشارکت دستگاه ها تصمیم گیری های اساسی و با برنامه باید انجام شود.

وی با تاکید بر ارتباط بیشتر دستگاه های اجرایی استان گفت: تمام تلاش کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات این است که با همکاری سایر عوامل، اهداف انتخابات که مشارکت بیشتر مردم و برگزاری انتخابات سالم است، محقق شود.

وی گفت: با توجه به اینکه پیش بینی ها احتمال افزایش بارندگی در اسفند ماه زمان برگزاری انتخابات را نشان می دهد، زیرساخت ها از هم اکنون باید برای این شرایط مهیا شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.