تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
5

چه افرادی صدرالساداتی ها را وارد هرمزگان کردند!/به جای بیانیه دادن و توپ را در زمین دیگران انداختن از مردم عذرخواهی کنید

  • کد خبر : 9062
  • 28 شهریور 1398 - 12:03
چه افرادی صدرالساداتی ها را وارد هرمزگان کردند!/به جای بیانیه دادن و توپ را در زمین دیگران انداختن از مردم عذرخواهی کنید

آیا عزیزانی که روزی سینه چاک سیدروح‌الله صدرالساداتی بودند ، نمی دانستند که پیشینه ی این روحانی چه بوده؟استادش چه کسی بوده؟واقعا بدون تحقیق او را آوردید؟باور کنیم؟یا شاید در آن زمان برق پیروزی در انتخابات چشمتان را کور کرده بود؟/به جای بیانیه و یادداشت و توپ را در زمین دیگران انداختند از مردم هرمزگان عذرخواهی کنید، شاید که مورد مهر این مردم خونگرم قرار گرفتید و مردم شما را ببخشند و ان شا الله که خداوند هم شما را به خاطر ظلمی که به این منطقه کرده اید ببخشد

به گزارش هرمزگان امروز بدون شک موضوع صدرالساداتی ها را دیگر همه می دانند و کمتر کسی است که در فضای مجازی باشد و نداند که برادران صدرالساداتی که یکی از آنها به نام سیدروح‌الله صدربه عنوان نماینده ی استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری است و “سیدمهدی” نیز یک روحانی به اصطلاح افشاگر که افشاگری هایش بیشتر جنبه جار و جنجال به پا کردن و جذب مخاطب دارد.

چندی پیش این دو با اقداماتی عجیب چند روزی سوژه ی رسانه ها و شبکه های اجتماعی بودند و در آخر مشخص شد که این دو برادر قصد بازی با افکار عمومی داشتند و بدون شک پشت پرده ی این جنجال ها کسی نبود جز سیدمهدی صدرالساداتی که عاشق جنجال به پا کردن است و هیچ چیزی را به روش خودش انجام نمی دهد.!

القصه قصد نداریم تحلیل کنیم که چه اتفاق هایی برای این دو برادر پیش آمده که همه می دانیم اما میخواهیم بدانیم که چرا افرادی که روزی سنگ سیدروح‌الله صدرالساداتی را به سینه زدند و همشهری خود را از یزد برای انتخابات خبرگان رهبری به بندرعباس آوردند نمی خواهند از مردم بابت حاشیه ها و بی مهری های ایشان ، عذرخواهی کنند!

چند وقت پیش مطلبی از یکی از حامیان اصلی سیدروح‌الله صدرالساداتی که باعث شدند که این روحانی پایش به استان هرمزگان باز شود منتشر شد که در آن گلایه های زیادی را از سیدروح‌الله صدرالساداتی داشت و سوالات زیادی را برای مردم استان هرمزگان ایجاد کرد.

یکی از سوالات این بود که آیا عزیزانی که روزی سینه چاک سیدروح‌الله صدرالساداتی بودند ، نمی دانستند که پیشینه ی این روحانی چه بوده؟استادش چه کسی بوده؟واقعا بدون تحقیق او را آوردید؟باور کنیم؟یا شاید در آن زمان برق پیروزی در انتخابات چشمتان را کور کرده بود؟

اینکه با علم به این موارد سیدروح‌الله صدرالساداتی را آوردند در استان هرمزگان و برایش تبلیغات کردند خودش مایه ی تاسف است و تاسف بار تر اینکه تا امروز آن گروه و جریان حاضر نشده از مردم استان هرمزگان بابت این موضوع عذرخواهی کند و حتی بیانیه ای هم نداده که در آن عنوان شود تفکر صدرالساداتی ها هیچ ارتباطی به تبلیغ کنندگان آن ندارد و نداشته!مگر آنکه خدای نکرده تفکر صدرالساداتی ها همان تفکری باشد که این گروه و جریان آن را دنبال می کند!اگر اینگونه نیست پس چرا با انتشار مثلا یادداشت سعی می کنید حافظه ی مردم استان هرمزگان را از اشتباهی که کردید پاک کنید!

چرا به گونه ای رفتار می کنید که ملاک حال فعلی است ؟ چرا در گذشته حتی حاضر به تحقیق در خصوص این فرد نشدید و متوجه نشدید این روحانی مرید چه کسی بوده!

مردم استان هرمزگان خوب به یاد دارند که چه کسانی برای این روحانی که در بیانیه ی خود مسئولان ارشد نظام را زیر سوال برده و حتی از لگد پرانی به رهبر انقلاب نیز دریغ نکرده را به مردم هرمزگان معرفی کردند.

پس به جای بیانیه و یادداشت و توپ را در زمین دیگران انداختند از مردم هرمزگان عذرخواهی کنید، شاید که مورد مهر این مردم خونگرم قرار گرفتید و مردم شما را ببخشند و ان شا الله که خداوند هم شما را به خاطر ظلمی که به این منطقه کرده اید ببخشد.

شما باید می دانستید که دست چه فردی را از یزد گرفتید و به مردم هرمزگان وعده ی یک تغییر بزرگ را دادید.نماینده ای را به اسم مردم هرمزگان وارد جریان کردید که در استان همیشه غایب بوده و بجر چند مورد حمایت از استادش از عنوان نامش در مجلس خبرگان رهبری برای مردم نجیب هرمزگان و کاهش دردها و آلام ها هیچ کاری نکرده.

تغییرات را دیدیم!لمس هم کردیم.عذرخواهی کنید و توپ را به زمین دیگران نیندازید که همه می دانند حضور ایشان به خاطر اشتباه شما بوده نه مردم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.