تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

خرید تضمینی ۲۳ هزار تن گندم و کلزا در هرمزگان

  • کد خبر : 5162
  • 17 تیر 1398 - 12:36
خرید تضمینی ۲۳ هزار تن گندم و کلزا در هرمزگان

اسدپور رئیس تعاون روستایی استان هرمزگان یکی از رسالت‌های سازمان تعاون روستایی را خرید محصولات کشاورزی در قالب تضمینی و توافقی وحمایتی دانست و بیان کرد: مشارکت در خرید، ذخیره‌سازی و حمل محصولات تضمینی و مباشرتی از طریق اتحادیه‌های تعاونی استانی از جمله وظایف ذاتی شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی است.

اسدپور رئیس تعاون روستایی استان هرمزگان یکی از رسالت‌های سازمان تعاون روستایی را خرید محصولات کشاورزی در قالب تضمینی و توافقی وحمایتی دانست و بیان کرد: مشارکت در خرید، ذخیره‌سازی و حمل محصولات تضمینی و مباشرتی از طریق اتحادیه‌های تعاونی استانی از جمله وظایف ذاتی شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی است. به گزارش هرمزگان امروز وی خاطرنشان کرد: در ۳ماهه سالجاری بیش از ۲۳ هزار تن محصولات کشاورزی از جمله گندم وکلزا بصورت تضمینی و توافقی به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال از کشاورزان توسط این شبکه خریداری شده است.
اسدپورافزود: این میزان محصولات توسط مراکز خرید مستقر در شهرستان های حاجی آباد و بستک صورت گرفته است. رئیس تعاون روستایی استان هرمزگان تصریح کرد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی با توجه به تامین امنیت غذایی برای کشور برای کشاورزان نیز نوعی تشویقی محسوب شده و سبب می شود تا دست دلالان از این بازارها کوتاه شود.
وی با بیان اینکه گندم از نظر رطوبت، انواع آفات و سن زدگی ارزیابی می شود، افزود: کشاورزان استان هرمزگان همواره در این طرح همکاری خوبی با تعاونی داشتند و پرداخت به موقع مبلغ این خریدها از سوی دولت نیز اعتماد بین دو طرف را افزایش داده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.