تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
6

توسعه پرشتاب بخش و شهر بندزرک را با ارتقاء مرکز بخش بندزرک به شهر شاهد خواهیم بود

  • کد خبر : 7983
  • 07 شهریور 1398 - 10:10
توسعه پرشتاب بخش و شهر بندزرک را با ارتقاء مرکز بخش بندزرک به شهر شاهد خواهیم بود

استاندار هرمزگان با اشاره به ارتقاء مرکز بخش بندزرک به شهر، گفت: از امروز شهرداری بندزرک رسماً افتتاح و شروع به کار می کند که موجب توسعه پرشتاب این بخش و شهر بندزرک می شود.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در آیین ارتقاء مرکز بخش بندزرک شهرستان میناب به شهر، عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد در مناطق مختلف کشور، از جمله در استان هرمزگان هستیم و بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان میناب نیز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها نشان می‌دهد که دولت با تمام توان در حال کار و تلاش و خدمت به مردم است.

استاندار هرمزگان افزود: تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان در حوزه اقتصادی را خنثی کند و با جدیت این امر را در دستور کار داریم.

همتی تصریح کرد: در شرایط امروز کشور، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به طور جدی در حال پیگیری می باشد و دولت با تمام توان در حال تلاش برای به کارگیری ظرفیت ها و فرصت های داخلی است.

وی گفت: کشور ما به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و توانسته ایم با ایستادگی و مقاومت، قدرت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به ارتقاء مرکز بخش بندزرک به شهر، خاطرنشان کرد: از امروز شهرداری بندزرک رسماً افتتاح و شروع به کار می کند که موجب توسعه پرشتاب این بخش و شهر بندزرک می شود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: تلاش می‌کنیم نیازهای بخش بندزرک در حوزه‌های مختلف از جمله آب، راه و دیگر بخش ها به سرعت تامین شود.

شایان ذکر است؛ در این مراسم، مرکز بخش بندزرک در شهرستان میناب رسما به شهر ارتقاء یافت و حکم انتصاب نخستین شهردار بندزرک اعطا شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.