تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

تلاش در جهت سرعت بخشیدن به توسعه و آبادانی جزیره هرمز

  • کد خبر : 13292
  • 10 دی 1398 - 10:20
تلاش در جهت سرعت بخشیدن به توسعه و آبادانی جزیره هرمز

فرماندار بندرعباس گفت: دستگاههای مرتبط در خصوص رفع مشکل مسکن جوانان و مردم جزیره هرمز پیگیری و اقدام لازم انجام دهند

به گزارش هرمزگان امروز: جلسه بررسی مسائل و مشکلات جزیره هرمز به ریاست عزیزاله کناری فرماندار با حضور دکتر ذاکری مدیرکل بنیاد مسکن استان ، مهندس قصمی مدیر عامل آب و فاضلاب استان ، مهندس اشرفی معاون راه و شهرسازی استان و مدیران شهرستانی در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل گردید.

فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت: توسعه و آبادانی جزیره هرمز اولویت ما در شهرستان بندرعباس است. وی در ادامه گفت: دستگاههای مرتبط در خصوص رفع مشکل مسکن جوانان و مردم جزیره هرمز پیگیری و اقدام لازم را انجام دهند و واحدهای نیمه تمام مسکن مهر و سایر زمین هایی که واگذار شده است را تعیین تکلیف کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: شهرداری هرمز نسبت به جمع آوری زباله ها و پسماندهای سطح شهر اقدام کند و همچنین ساماندهی سه چرخهای جزیره را در دستور کار خود داشته باشد و بخشداری نیز پیگیری و هماهنگی کند مشکلی ایجاد نشود و کارها سرعت گیرد.

عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: از فرصت حضور و پشتیبانی استاندار محترم باید حداکثر استفاده را در جهت توسعه هرمز برد و میراث فرهنگی و گردشگری نیز نسبت به مرمت قلعه پرتقالی ها و ایجاد بازارچه و ساماندهی ورودی اسکله جزیره اقدامات لازم را انجام دهد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.