تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

تامین زیر ساخت ها و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات

  • کد خبر : 10670
  • 24 مهر 1398 - 10:04
تامین زیر ساخت ها و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان اقدامات انجام شده در حوزه پشتیبانی و تأمین منابع مالی انتخابات و پیگیری های انجام شده در این عرصه را بسیار خوب ارزیابی کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: نازنین شیبانی در نشست با اعضای کمیته مالی و پشتیبانی دستگاه های اقتصادی استان هرمزگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ارزش و اهمیت جایگاه رأی مردم و انتخابات نکته ای بسیار کلیدی، اساسی و مهم است، که برگرفته از مردم سالاری دینی و قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظفند امکانات و تجهیزات خود را در صورت نیاز در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات با اولویت مناطق محروم در اختیار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری از سراسراستان گفت: در این بازدیدها امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای انتخابات نیز به طور کامل بررسی شده و تا در زمان باقی‌مانده برگزاری انتخابات بتوانیم نواقص را رفع کنیم.

وی افزود: خودروی عملیاتی، کامپیوتر و لوازم جانبی آن و دیگر ملزومات با اولویت مناطق محروم بین بخشداری‌ها و دهیاری های سراسر استان توزیع می شود که قطعاً در برگزاری هرچه بهتر انتخابات به ویژه در مناطق صعب‌العبور موثر خواهد بود.

شیبانی بیان کرد: نشست‌های مستمری با دستگاه های استان تشکیل داده‌ایم تا چالش‌های احتمالی انتخابات بررسی و تدابیر لازم در زمان مناسب درحوزه تجهیزات وامکانات ضروری اتخاذ شود.

اعضای کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تصمیمات در حوزه پشتیبانی و تأمین تجهیزات و اقلام مورد نیاز ارائه کردند و تصمیماتی برای تسریع در انجام اقدامات بعدی و برنامه های کمیته ها به تصویب رسید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.