تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
6

بهره برداری از ۴ طرح بزرگ ملی تا پایان سال در هرمزگان

  • کد خبر : 21568
  • 28 مرداد 1399 - 14:42
بهره برداری از ۴ طرح بزرگ ملی تا پایان سال در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری بر اساس برنامه های زمانبندی شده وزارت متبوع 4 طرح بزرگ و ملی در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد.

به گزارش هرمزگان امروز: خلیل قاسمی گفت: این چهارطرح صنعتی و معدنی جزو طرح‌های مهم و ملی استانی است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۱۲۶۹ نفر در استان فراهم خواهد شد.

وی پیشرفت فیزیکی واحدهای قابل افتتاح را بین ۶۵ تا ۱۰۰ درصد عنوان کرد و افزود: حجم سرمایه گذاری این واحدها سه هزارو ۵۸۲ میلیارد تومان است.

قاسمی افزود: شرکت گندله سازی مادکوش یکی از طرح‌های پیشران و ملی استان است که با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان، ظرفیت تولید ۲۵۰۰ هزار تن گندله آهن را دارد که با راه‌اندازی این طرح زمینه اشتغال ۳۶۰نفر ایجاد خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: طرح توسعه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰۰ هزار تن انواع شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با سرمایه‌گذاری هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های مهم استان است که۸۰۵ نفر به‌طور مستقیم با راه‌اندازی طرح توسعه این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

وی اظهار کرد: طرح توسعه شرکت پدیده کاوش ایرانیان با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزارتن کنسانتره آهن با سرمایه‌گذاری ۱۱۳ میلیارد تومان سومین طرح بزرگ و ملی استان است که با راه‌اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود۴۴ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ادامه داد: واحد تولیدی توسعه گچ متین سمنان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح است که با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن گچ سفید کاری معمولی را دارد که با راه‌اندازی این واحد ۶۰ نفر مشغول به کار خواهند شد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.