تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
5

برگزاری نشست کتابخوان ماه در کتابخانه آیت الله طالقانی بندرعباس

  • کد خبر : 625
  • 01 شهریور 1395 - 12:56
برگزاری نشست کتابخوان ماه در کتابخانه آیت الله طالقانی بندرعباس

به همراه خلاصه کتاب

به گزارش هرمزگان تودی چهارمین نشست کتاب خوان کتابخانه آیت الله طالقانی با حضور جمعی از اعضاء و کتابداران کتابخانه برگزار شد.در این نشست شیوا اسماعیل زاده ، مریم ملک محمدی ، مریم آذر و فرزانه برزیگر به معرفی کتابهای  من عاقل ترین انسان دنیا هستم ،تاثیر طلاق بر فرزندان ،  لطفا گوسفند نباشید وبرش دار، بخون پرداختند.

من عاقل ترین انسان دنیا هستم: اردال دمیر قیران / ارائه توسط : شیوا اسماعیل زاده

ما به قصد شناخت دیگران از شناخت خود بازمانده‌ایم. نبوغ قدرت خارق‌العاده‌ای نیست و تمام انسان‌ها نابغه به دنیا می‌آیند. اما فقط عده‌ای از نابغه بودن خود آگاهی دارند. واقعیت این است که هنگام تولد صاحب مغزی هستیم که منتظر است تا درکش کنیم. مفهومی به نام استعداد وجود ندارد و هرکس بخواهد می‌تواند در هر کاری بهترین باشد. انسان برای پیروزی در کارها باید مراحل ایمان، تصمیم‌گیری، تعیین هدف، برنامه‌ریزی و عمل را طی کند انسان باید مطابق خواست درونی خود زندگی کند تا موفق شود. نویسنده در کتاب حاضر با ذکر مثال‌هایی، شیوه‌های دست‌یابی به موفقیت و اعتماد به نفس را بیان و به خواننده یادآوری می‌کند که هر انسانی می‌تواند در هر کاری بهترین باشد

تاثیر طلاق بر فرزندان: گری نیومن / ارائه توسط: مریم ملک محمدی

این کتاب جلد اول یک مجموعه شش جلدی است که به فرزندان طلاق اختصاص دارد.هدف این کتاب این است که والدینی که از یکدیگر جداشده اند بتوانند به دنیای فرزندانشان وارد شوند و آنها را درک کنند .همچنین راهکارهای عملی را ارائه میکند تا به کودکان کمک کند تا بتوانند مشکلات خود را ابراز کنند و برای آنها راه حل ارائه دهند. خشونت و عواطف شدید خود را به شیوه ی درستی ابراز کنند و واقعیت طلاق را بهتر درک کنند.

لطفا گوسفند نباشید: محمود نامنی / ارائه توسط: مریم آذر

این کتاب چکیده ای از جملات معنی دار روانشناسان برجسته از قبیل زرتشت ،پیامبر، آندره ژید،آنتونی رابینز و… است. در بخش های مختلف این کتاب یاد میگیریم که زندگی چیست،جایگاه ما در زندگی کجاست، اگر میم مشکلات را برداریم و با دید مثبت به زندگی نگاه کنیم.

برش دار، بخون: مهری رحمانی / ارائه توسط : فرزانه برزیگر

این کتاب مجموعه ۳۶۵ جلدی برای ۳۶۵ روز سال است که توسط انتشارات نسل نو اندیش چاپ شده است. هر انسان یک سری عادت های خوب دارد و یک سری عادت های بد. عادت های بد را باید ترک کنیم و عادت های خوب را باید تقویت کنیم. مثل عادت به مطالعه. برای پیدا کردن عادت خواندن در این کتاب راهکارهایی ارائه شده و موضوعات مختلف برای مطالعه به گونه ای ساده و خلاصه بیان شده اند. و در پایان چندین کتاب پرمخاطب در هر موضوع را نام برده است

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.