تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

بازدید استاندار هرمزگان از ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس

  • کد خبر : 14959
  • 01 اسفند 1398 - 10:47
بازدید استاندار هرمزگان از ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس

استاندار هرمزگان در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر فریدون همتی پس از این بازدید، عنوان کرد: با توجه به تقسیم کار صورت گرفته در مجموعه ستاد انتخابات استان و تمامی شهرستان‌ها، آمادگی کامل در تمامی حوزه های انتخابیه استان هرمزگان جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند وجود دارد.
وی ادامه داد: تعداد عوامل اجرایی انتخابات در ۱۳۱۸ شعبه اخذ رأی در هرمزگان ۹ هزار نفر است و نمایندگان فرماندار نیز در تمامی این شعب تعیین شده و بازرسان و هیئت نظارت نیز بر روند برگزاری انتخابات نظارت کافی دارند.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه شور و نشاط انتخاباتی در استان هرمزگان وجود دارد و در روز دوم اسفند ماه شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم در سراسر هرمزگان خواهیم بود.
همتی تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که زمینه مناسب برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم که خوشبختانه این امر با تلاش هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات به خوبی انجام شده است.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.