تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

انهدام باند سارقان منزل در هرمزگان

  • کد خبر : 15018
  • 04 اسفند 1398 - 13:03
انهدام باند سارقان منزل در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل و کشف ۵۹ فقره سرقت در بندرعباس خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار” غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهرستان بندر عباس ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات تخصصی و شگردهای پلیسی باند ۴ نفره سارقان منازل شهرستان بندرعباس را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت قضائی در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک، به ۴۵ فقره سرقت منزل و ۱۴ فقره سرقت جلو بانکی و در مجموع به ۵۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار جعفری در خصوص نحوه سرقت اعضای این باند حرفه ای اعلام داشت: متهمان با توجه به اشرافیت شان نسبت به حوزه ابتدا ساختمان ها و منازل فاقد نگهبان را به عنوان هدف سرقت شناسایی و با تخریب درب آپارتمان و شگرد توپی زنی اقدام به انجام سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری سایر همدستانشان ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.