تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

افتتاح چهار طرح صنعتی-معدنی و تجاری در شهرستان میناب

  • کد خبر : 8095
  • 09 شهریور 1398 - 12:18
افتتاح چهار طرح صنعتی-معدنی و تجاری در شهرستان میناب

خلیل قاسمی بیان کرد : افتتاح مدرسه ۶ کلاسه با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال باهمکاری واحد صنعتی معماران تجارت آفتاب امروز رسما افتتاح شد

در پنجمین روز از هفته دولت دو طرح صنایع معدنی، بازارچه ملوانی روستای زهوکی و یک باب مدرسه که از مسئولیتهای اجتماعی یکی از واحدهای صنعتی است، افتتاح گردید.

به گزارش هرمزگان امروز ، خلیل قاسمی بیان کرد : افتتاح مدرسه ۶ کلاسه با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال باهمکاری واحد صنعتی معماران تجارت آفتاب امروز رسما افتتاح شد.

قاسمی خاطر نشان کرد : مسئولیت های اجتماعی از دیگر مواردی است که صنایع استان همواره در آن شرکت می نمایند و شرکت معماران تجارت آفتاب که در شهرک صنعتی خلیج فارس بندرعباس مستقر است، مسئولیت ساخت این مدرسه را، بر عهده داشت.

وی افزود : بازارچه ملوانی زهوکی با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۰ نفر با ایجاد ۸۵ باب غرفه افتتاح شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در خصوص افتتاح دو واحد صنایع معدنی اعلام کرد : شرکت سام صنعت میناب با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر با ظرفیت تولید ۱۶ هزار تن در سال محصولات بتنی مسلح پیش تنیده و شرکت شن و ماسه دانه بندی شده سیف الله ذاکری با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر با ظرفیت تولید ۱۳۰ هزار تن شن و ماسه شستشو و دانه بندی شده در سال افتتاح گردید.

قاسمی در پایان میزان کل سرمایه گذاری چهار طرح افتتاح شده در دومین روز از هفته دولت شهرستان میناب را قریب به ۳۵۲ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این طرح ها زمینه اشتغالزایی مستقیم ۱۸۰ نفر را ایجاد کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.