تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
7

کشف ۵۰ تن برنج قاچاق در بندر خمیر

  • کد خبر : 9150
  • 30 شهریور 1398 - 14:12
کشف ۵۰ تن برنج قاچاق در بندر خمیر

فرمانده انتظامی استان از توقیف دو دستگاه کامیون حامل ۵۰ تن برنج قاچاق به ارزش ۴۴میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار “عزیزاله ملکی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: درپی دریافت خبری مبنی برعبور ۲ کامیون کشنده حامل بار برنج از مسیر “خمیر – لنگه” ماموران پلیس آگاهی شهرستان بندرخمیر پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران با پایش خودروهای عبوری ۲ دستگاه کامیون حامل محموله قاچاق را شناسایی و آنها را متوقف کردند،افزود: با بررسی مدارک خودروها مشخص شد بار برنج فاقد مجوز حمل می باشد که با استعلام از سامانه گمرک جعلی بودن بارنامه و قاچاق بودن بار محرز شد.

سردار ملکی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این ۲ دستگاه خودرو ۵۰ تن برنج قاچاق کشف و ۲ متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۴۴میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه ۲دستگاه خودرو توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود محصولات خارجی باعث رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد ملی خواهد شد و پلیس با تمام توان در جهت مقابله با این پدیده شوم گام بر می دارد.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.