تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

کشف کامیون کشنده قاچاق ۲۰ میلیاردی در بندرعباس

  • کد خبر : 15070
  • 06 اسفند 1398 - 11:29
کشف کامیون کشنده قاچاق ۲۰ میلیاردی در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندر عباس از کشف یک دستگاه خودرو کامیون کشنده بنز قاچاق به ارزش ۲۰میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سرهنگ “محمد اسماعیل مشایخ” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مأموران ایست و بازرسی “شهید میرزایی” حین کنترل خودروهای لاین خروجی از بندرعباس به یک دستگاه کامیون کشنده بنز مشکوک و با توجه به حالات روحی و روانی راننده و استرس زیاد، خودرو جهت بازدید و بازرسی تکمیلی به داخل یگان منتقل شد.

وی افزود: در بررسی و بازرسی دقیق از خودرو مشخص شد، پلاک عقب خودرو با سیم بسته شده و پلاک جلو نیز به حالت کشویی است که طی استعلام از سامانه پارکینگ مشخص شد، مشخصات خودرو با پلاک همخوانی ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی بررسی تکمیلی و استعلام از پلیس مبارزه با کالای قاچاق آگاهی مشخص شد، خودروی مذکور قاچاق بوده که از مرزهای کشور به صورت غیرقانونی وارد ایران شده است.

سرهنگ مشایخ در ادامه با اشاره به شیوه و شگرد قاچاقچیان، اظهار داشت: قاچاقچان قصد داشتند با نصب پلاک خودروی دیگری که مشخصات ظاهری آن با این خودروی قاچاق مطابقت داشته، آن را به استان های مرکزی منتقل و پس از اوراق کردن آن را به فروش برسانند.

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این خودروی قاچاق مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.