تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

کشف و شناسایی انبار نگهداری ۲۳۷ هزار عدد دستکش بهداشتی احتکار شده در بندرعباس

  • کد خبر : 15255
  • 17 اسفند 1398 - 10:59
کشف و شناسایی انبار نگهداری ۲۳۷ هزار عدد دستکش بهداشتی احتکار شده در بندرعباس

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف و شناسایی انبار نگهداری ۲۳۷ هزار عدد دستکش بهداشتی احتکار شده در بندرعباس خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: علی صالحی از کشف و شناسایی انبار نگهداری ۲۳۷ هزار عدد دستکش بهداشتی احتکار شده در بندرعباس خبر داد.
وی تصریح کرد: با توجه به انتشار سریع ویروس کرونا در کشور و همچنین نیاز شدید و حیاتی عموم مردم به اقلام بهداشتی و مواد شوینده، در پی تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، دستگاه قضایی استان هرمزگان با محوریت دادسرا‌های عمومی و انقلاب به منظور برخورد قاطعانه با محتکرین اقلام بهداشتی، نظارت و کنترل صنوف و انبار‌ها را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

صالحی تصریح کرد: در این راستا به دستور مقام قضایی و با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک انبار احتکار اقلام بهداشتی در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و در بازرسی از انبار مورد نظر ۲۳۷ هزار عدد دستکش بهداشتی و ۵۰ لیتر مایع ضد عفونی کننده کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: بنابر گزارش ضابطین، ارزش تقریبی این اقلام احتکار شده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است و در این رابطه یک متهم دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی انبار مورد نظر پلمب شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.