تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4

کشف انبارتجهیزات پزشکی در بندرعباس

  • کد خبر : 15306
  • 20 اسفند 1398 - 14:52
کشف انبارتجهیزات پزشکی در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار احتکار اقلام بهداشتی و کشف بیش از ۱۲ هزار ماسک و گان یک بار مصرف پرستاری در بندرعباس خبرداد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار ” غلامرضا جعفری ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار لوازم بهداشتی روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک انبار دپو و احتکار اقلام بهداشتی را در یکی از محلات بندرعباس کشف کردند.

وی افزود : مأموران با تشکیل اکیپی مشترک با حضور نمایندگان بهداری ، دستگاه قضائی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی به محل اعزام و در بازرسی از یک انبار متعلق به فردی به نام ” وحید ” ۷ هزار و ۴۰۰عدد انواع ماسک و ۵ هزار عدد گان یکبار مصرف پرستاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محوله بهداشتی احتکارشده را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: با توجه به وضعیت خطر ناک موجود در کشور و استان و نیاز مبرم و شدید عموم مردم به اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده نظیر ماسک ، الکل های صنعتی و دیگر اقلام شوینده ، نیروی انتظامی با جدیت و اقتدار با محتکران برخورد و افراد سودجو و فرصت طلب را به مراجع قضائی معرفی می کند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.