تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

کشتیرانی، یکی از بزرگتزین شریک های تجاری ایزوایکو بوده است

  • کد خبر : 42
  • 25 تیر 1395 - 22:04
کشتیرانی، یکی از بزرگتزین شریک های تجاری ایزوایکو بوده است

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با بیان اینکه با توجه به مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی، کشتیرانی‌ها و بهره‌برداران حوزه دریا نگاه مثبتی به صنایع داخلی داشته اند، اظهار کرد: خوشبختانه توانسته ایم همکاری مناسبی ما بین این دو شرکت انجام شده و در آینده ای نزدیک سطح همکاری ها افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) گفت: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در طول این سال ها به عنوان یکی از بزرگترین شریک های تجاری توانسته است در نگاهی تعاملی به گسترش این صنعت و بومی سازی آن کمک بزرگی کند.حمید رضائیان اصل در جمع خبرنگاران، تحلیل برخی رسانه ها در خصوص وجود رانت به نقل از ایزوایکو را کذب محض دانست و خاطر نشان کرد: تحت هیچ شرایطی همکاری ایزوایکو و کشتیرانی که در سالهای اخیر بیشتر نیز شده ، کمرنگ نخواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی، کشتیرانی‌ها و بهره‌برداران حوزه دریا نگاه مثبتی به صنایع داخلی داشته اند، اظهار کرد: خوشبختانه توانسته ایم همکاری مناسبی ما بین این دو شرکت انجام شده و در آینده ای نزدیک سطح همکاری ها افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر این شرکت بخش بزرگی از سهام پرشیا هرمز را در اختیار دارد و شرکت پرشیا هرمز به عنوان شرکتی که تمامی تعمیرات ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را انجام می دهد مستقر در ایزو ایکو بوده و این نگاه تعاملی با وجود این شرکت افزایش چشمگیری داشته است.

رضاییان اصل خاطرنشان کرد: درحال حاضر ایزوایکو قابلیت ساخت انواع شناورهای کوچک و بزرگ و حتی اقیانوس پیما را دارد.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان توانایی های این شرکت در خصوص تعمیر انواع شناور تا ظرفیت ۸۰ هزار تن، اضافه کرد: تعمیر کشتی ها از ۳۵ روز به کمترین زمان یعنی بین ۱۰ تا ۱۲ روز کاهش یافته است

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=42

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.