تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

پیگیری راه اندازی دانشکده مهندسی کشتی سازی در غرب بندرعباس

  • کد خبر : 11974
  • 05 آذر 1398 - 10:10
پیگیری راه اندازی دانشکده مهندسی کشتی سازی در غرب بندرعباس

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با دکتر معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش هرمزگان امروز:  استاندار هرمزگان در این دیدار با اشاره به ظرفیت های متعدد هرمزگان در زمینه صنایع دریایی، خواستار توسعه فعالیت های دانشکده مهندسی کشتی سازی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در هرمزگان شد.

دکتر فریدون همتی افزود: یکی از ظرفیت های مهمی که می توان بر روی آن متمرکز شد تولید قطعات شناورهاست و در این زمینه هرمزگان می تواند با توجه به وجود مجتمع بزرگ کشتی سازی در غرب بندرعباس به قطب تولید این قطعات با استفاده از توانمندی متخصصان داخلی و فارغ التحصیلان دانشکده کشتی سازی تبدیل شود.

وی با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، خاطرنشان کرد: در راستای تقویت هرچه بیشتر این ارتباط و استفاده از ظرفیت های موجود، باید دانشکده مهندسی کشتی سازی در غرب بندرعباس و در کنار مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران راه اندازی شود.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: با پشتیبانی علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر می توان در راستای رونق هرچه بیشتر صنعت کشتی سازی و ایجاد اشتغال گسترده در این حوزه گام برداشت.

دکتر معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهادات استاندار هرمزگان برای اجرای این طرح ها اعلام آمادگی نمود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.