تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
5

پاسداشت فرمانده ۲۵ ساله قرارگاه درعا توسط دستگاه قضایی هرمزگان

  • کد خبر : 14800
  • 24 بهمن 1398 - 11:38
پاسداشت فرمانده ۲۵ ساله قرارگاه درعا توسط دستگاه قضایی هرمزگان

علی صالحی گفت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شورای حل اختلاف شهر تخت استان هرمزگان به نام شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد مزین شد.

به گزارش هرمزگان امروز: علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به مناسبت ایام اللّه دهه مبارک فجر، شورای حل اختلاف شهر تخت به نام شهید مدافع حرم؛ خلیل تختی نژاد مزین شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل و فداکاری‌های خانواده‌های معظم ایشان هستیم و به همین منظور نامگذاری اماکن، ساختمان‌ها، معابر و میادین به نام شهدا کمترین کاری است که می‌تواند در راستای پاسداشت این عزیزان صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: به پاس رشادت‌ها، مجاهدت و فداکاری‌های بزرگ شهید خلیل تختی نژاد، شورای حل اختلاف شهر تخت که زادگاه پدری ایشان است، به نام این شهید والامقام و رشید اسلام مزین شد.

گفتنی است، شهید خلیل تختی نژاد متولد ۱۳۷۲ و از پاسداران سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و فرمانده عملیات قرارگاه درعا بود که شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در نخستین شب از شب‌های پر فیض قدر مصادف با ۱۳ خرداد ماه ۹۷ در منطقه البوکمال کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.