تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
9

وجود جوانان از فسیل شدن جامعه جلوگیری می‌کند

  • کد خبر : 5940
  • 02 مرداد 1398 - 9:36
وجود جوانان از فسیل شدن جامعه جلوگیری می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس گفت: اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن سازی اسلامی با محوریت نسل جوان محقق می‌شود.

به گزارش هرمزگان امروز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در جمع فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: جوانان باید به دو سلاح دانش و تقوا مجهز باشند و مساجد بهترین مکان برای تربیت این نسل است.
وی افزود: جوانان ما جستجوگر، آرمان گرا، پرسش گر و مطالبه گر هستند که بسیار ویژگی ارزشمندی است و اگر این جوانان نباشند به انسان‌های فسیل و محافظه کار تبدیل می‌شویم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده مهمترین ویژگی جوانان را آرمانگرا بودن دانست که در کنار تجربه بزرگان و ریش سفیدان سرمایه بسیار ارزشمندی است.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: رهبر حکیم انقلاب گام دوم انقلاب اسلامی را به لحاظ محوریت به جوانان سپرده است و این مسئله تشریفاتی نیست و باید در عمل محقق و زمینه آن فراهم شود.
امام جمعه بندرعباس خطاب به جوانان افزود: امروز کشور شما به مرحله‌ای رسیده است که کسی نمی‌تواند به آن چپ نگاه کند و این نوع کار‌های بزرگ در گام اول انقلاب انجام شده است، اما از این به بعد نوبت شما جوانان است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.