تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

واحد صنفی بندرعباس به صورت مستمر ضد عفونی می شوند

  • کد خبر : 15361
  • 25 اسفند 1398 - 10:49
واحد صنفی بندرعباس به صورت مستمر ضد عفونی می شوند

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان گفت: در راستای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا، گند زدایی پاساژها، مجتمع‌های تجاری، بازار بزرگ بندرعباس ، بازار و معابر عمومی همجوار واحد‌های صنفی با کمک و مشارکت سازمان آتش نشانی بندرعباس و اتحادیه های صنفی بطور مستمر انجام می شود.

به گزارش هرمزگان امروز:  محمد عباسی اعلام کرد آموزش‌های لازم به صنوف و بازاریان با هدف ارتقای آگاهی این قشر در مورد این بیماری داده شده است.

وی افزود: اماکن صنفی استان به ویژه صنوف فعال در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی به صورت مستمر با همکاری نهادها و دستگاه های مربوطه، توسط متصدیان واحدهای صنفی ضد عفونی و گندزدایی می شوند.

عباسی اظهار داشت: جلسات توجیهی برای کلیه روسای اتحادیه های صنفی مخصوصا صنوف مشمول ماده ۱۳ قانون نظام صنفی شامل: میوه فروشان، نانوایان، خواروبار و لبنیات، آرایشگران و اغذیه و رستوران داران با نصب بنرهای اطلاع رسانی و آگاه سازی در خصوص مقابله و پیشگیری بیماری کرونا در سطح بازار و واحدهای صنفی انجام شده است.

وی اظهار داشت: واحدهای صنفی فعال در توزیع لوازم بهداشتی برای توزیع ماسک و مایع ضدعفونی دست با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان آمادگی خود را برا کمک به عرضه این محصولات به مصرف کندگان اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.