تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

همه مدارس هرمزگان به اینترنت تجهیز می شوند

  • کد خبر : 17386
  • 23 اردیبهشت 1399 - 20:04
همه مدارس هرمزگان به اینترنت تجهیز می شوند
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، باید از فضای مجازی و اینترنت به نحو مطلوبی در راستای تدریس و رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی بهره جست پس نیاز است بستر لازم برای عملیاتی شدن این مهم آماده شود.

به گزارش هرمزگان امروز موسی دادی زاده سرخائی در جمع کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: در سال گذشته مشکل ۲۳۵ مدرسه استان هرمزگان در مسائل آب و برق حل شد و دارای امتیاز آب و برق شدند و پیگیر وصل انشعاب آب ۴۲ مدرسه و برق دار کردن ۶۴ مدرسه دیگر در سال جاری هستیم.

وی افزود: اولویت کاری سال جدید آموزش و پرورش هرمزگان اینترنت دار کردن همه مدارس روستایی استان است که خدمات اینترنت از اپراتورهای مختلف در آنجا ارائه می‌شود.

دادی زاده تصریح کرد: دوهزار مودم اینترنت، رایانه و دیگر ملزومات مورد نیاز، برای اینترنت دار کردن همه مدارس روستایی هرمزگان مورد نیاز است که به دنبال تحقق این هدف باید تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، باید از فضای مجازی و اینترنت به نحو مطلوبی در راستای تدریس و رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی بهره جست پس نیاز است بستر لازم برای عملیاتی شدن این مهم آماده شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان به برنامه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) اشاره کرد و افزود: همه مدیران و معلمان که در حال حاضر دسترسی به اینترنت دارند باید در این سامانه شاد ثبت نام شوند و بستر سازی برای استفاده بهینه از این ظرفیت به وجود آمده را فراهم سازند.

دادی زاده با بیان اینکه درآمد آموزش و پرورش استان هرمزگان نسبت به سال گذشته از محل اجاره اماکن تملکی، شهرداری‌ها و غیره، افزایش ۳۷۰ درصدی داشته است، گفت: درآمدزایی در آموزش و پرورش باید به صورت جدی دنبال شود تا بسیاری از مشکلات حوزه‌های پرورشی، آموزشی و تجهیزاتی مدارس برطرف گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.