تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

هلاکت شرور مسلح و عامل شهادت شهید “عباس معصومی “در جاسک

  • کد خبر : 14693
  • 21 بهمن 1398 - 11:32
هلاکت شرور مسلح و عامل شهادت شهید “عباس معصومی “در جاسک

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و هلاکت قاتل و شرورمسلح و عامل شهادت شهید” عباس معصومی” در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار” غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت : مأموران انتظامی شهرستان جاسک با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی از حضور شرور و قاتل متواری به هویت” م-ج” در روستای برگی از توابع شهرستان جاسک مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با اقدامات فنی و شگردهای پیچیده پلیسی مخفیگاه این شرور مسلح را در یک منطقه صعب العبور کوهستانی که فاقد هرگونه راه دسترسی، ارتباط مخابراتی ،بی سیمی وخودرویی بوده و موقعیت جغرافیایی آن شامل پستی و بلندی های بسیار سخت و طاقت فرسا بود را شناسایی و با تشکیل چند اکیپ مجرب،مخفیگاه این شرور سابقه دار را محاصره کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: فرد شرور با مشاهده مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده و اقدام به تیراندازی به سوی آنها کرد که با توجه به هوشیاری و برتری حجم آتش مأموران وی طی این درگیری مسلحانه به هلاکت رسید و در بازرسی مخفیگاهش یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه سه تیغه خشاب و ۵۲ تیر فشنگ و ۱۵ پوکه کلاش کشف شد.

سردار جعفری اظهار داشت: متهم دارای سوابق متعدد کیفری نظیر ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، دوفقره قتل و ۴فقره تهدید به قتل در سطح شهرستان جاسک و بشاگرد، زورگیری ، اخاذی، خلع سلاح پرسنل محیط زیست، به شهادت رساندن شهید “عباس معصومی” از مأموران پلیس راه جاسک و دومرحله درگیری با مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی جاسک می باشد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به هیچ وجه حضور و فعالیت مجرمانه این اراذل و اوباش در جامعه را تحمل نخواهد کرد و برابر قانون و با اقتدار مقابل قانون شکنان می ایستد.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.