تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

نصب نرم افزار NAVIPRO با قابلیت خواندن نقشه های فیزیکی در بنادر هرمزگان

  • کد خبر : 15181
  • 13 اسفند 1398 - 13:39
نصب نرم افزار NAVIPRO با قابلیت خواندن نقشه های فیزیکی در بنادر هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اهمیت بروزرسانی چارت های دریایی در برج های کنترل بنادر استان از نصب نرم افزار NAVI PRO و چارت بروز شده منطقه در بنادر استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز:  “اله مراد عفیفی پور” با تاکید بر لزوم بهره گیری از تجهیزات مخابراتی پیشرفته و روز آمد جهت ارتقاء ایمنی ناوبری دریایی در هرمزگان بعنوان مهمترین استان ساحلی کشور اظهار داشت: تهیه، نگهداری و نصب تجهیزات مخابراتی و رادیویی و نظارت بر آماده بکاری آن در راستای رعایت الزامات و قوانین بین المللی امری است ضروری که در حوزه مسئولیت اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی و اداره امور دریایی قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اهمیت بروزرسانی چارت های دریایی در برج های کنترل بنادر استان گفت: نرم افزار NAVI PRO و چارت بروز شده منطقه در برج های کنترل بنادر کیش، لنگه، شهیدحقانی و مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی مجتمع بندری شهید رجایی نصب شده است .

وی تصریح کرد: نرم افزار یاد شده توانایی اتصال به سیستم AIS و قابلیت خواندن نقشه های فیزیکی را به صورت الکترونیکی برای کابر فراهم می نماید.

شایان ذکر است در حال حاضر مراکز کنترل و ترافیک دریایی استان علاوه بر تجهیز به سیستم مستقل AIS به نرم افزار بومی مارین پلاس در جهت رهگیری شناورها بهره مند می باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.