تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4

ممیزی الزامات و استانداردهای پایانه های نفتی بنادر هرمزگان

  • کد خبر : 14540
  • 16 بهمن 1398 - 10:45
ممیزی الزامات و استانداردهای پایانه های نفتی بنادر هرمزگان

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از حضور تیم تخصصی نظارت عالیه این سازمان با هدف تطبیق الزامات و استانداردهای جهانی بر نحوه عملیات در پایانه های نفتی بنادر استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: منصور خرم شکوه در این رابطه گفت: تیم ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی متشکل از نمایندگان اداره کل امور بندری و کارشناسان بنادر امام خمینی (ره) خرمشهر، بوشهر ،چابهار، امیر آباد، انزلی و نوشهر به منظور انطباق الزامات و استانداردهای مرتبط با پایانه های نفتی به استان هرمزگان سفر کرده و به بررسی مستندات، نحوه عملیات تخلیه و بارگیری مواد نفتی در بنادر خلیج فارس، شهید باهنر و قشم پرداختند.

خرمشکوه ضمن تبیین فرآیند ممیزی و ابعاد مختلف رویه های جاری در ممیزی پایانه های نفتی اظهارداشت: بررسی عملکرد پایانه های نفتی با هدف تعیین انطباق مدیریت نفتی بنادر با شاخص ها والزامات پایانه های نفتی بشکل دوره ای برنامه ریزی واجرا شده و نتایج حاصله در ارزیابی و اثر بخشی فعالیتها بسیار حائز اهمیت است.
این مقام مسئول، ایمنی در فرایند اجرای عملیات، مدیریت ترمینال های نفتی ، فرایند انتقال بار به اسکله ها و نیز بررسی تجهیزات با توجه به مخاطراتی احتمالی را مهمترین موارد ارزیابی شده عنوان کرد و گفت: بررسی و بازبینی در این بخشها با حضور کارشناسان ناظر بندر خلیج فارس، مدیران و نیروهای عملیاتی پایانه های نفتی به، محوریت تیم تخصصی نظارت عالیه سازمان بنادر ودریانوردی صورت گرفت.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان گفت: رضایت مندی بهره برداران از خدمات بندری، به روز رسانی تجهیزات و تاسیسات همچنین ارتقاء دانش مدیریتی و عملیاتی اثرات مطلوب و نقش مهمی را در نگاه توسعه محور و آینده نگر در این صنعت ایفا می کند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.