تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

ملت ایران همواره در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است

  • کد خبر : 14593
  • 19 بهمن 1398 - 10:31
ملت ایران همواره در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است

استاندار هرمزگان گفت: ملت ایران همواره در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده اند و همیشه در عرصه‌های مختلف برای حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضوری گسترده دارند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در سخنانی در جمع مردم روستای کووه‌ای شهرستان قشم پس از برگزاری نماز جمعه این روستا، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران همچنان محکم و استوار در راه تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های خود گام بر می دارد.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده اند و همیشه در عرصه‌های مختلف برای حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضوری گسترده دارند.

استاندار هرمزگان افزود: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر سه محور مردم، دین مبین اسلام و رهبری، توانست به پیروزی برسد و پایدار و ماندگار باشد.

همتی با بیان اینکه مردم در تعیین سرنوشت خود و انتخاب مسئولان ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران نقش مستقیم دارند، تصریح کرد: حضور و مشارکت گسترده در انتخابات، امری بسیار مهم در راستای حمایت از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران همواره در این عرصه حضوری باشکوه داشته‌اند.

وی گفت: با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند نیز باید حماسه‌ای دیگر رقم بزنیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، جلوه دیگری از پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که بار دیگر شاهد این حضور انقلابی مردم خواهیم بود.

همتی به تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکای جنایتکار بر علیه ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران با وجود این تحریم ها، راه پیشرفت و توسعه کشورمان را ادامه داده و با اقتدار، تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی وحدت را یکی از مهمترین رموز موفقیت ملت ایران دانست و گفت: این اتحاد و انسجام میان اقوام و مذاهب مختلف در کشورمان وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت وحدت اسلامی پیشگام بوده است.

استاندار هرمزگان همچنین به ظرفیت‌های گردشگری استان هرمزگان به ویژه در جزیره قشم اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری در هرمزگان در اولویت قرار دارد و با فعال شدن این استعدادها، اشتغالزایی بسیاری در استان صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.