تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

لزوم استفاده از ظرفیت فرابورس برای رونق فعالیت بخش خصوصی در هرمزگان

  • کد خبر : 12021
  • 06 آذر 1398 - 11:02
لزوم استفاده از ظرفیت فرابورس برای رونق فعالیت بخش خصوصی در هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان لزوم استفاده از ظرفیت فرابورس برای رونق فعالیت بخش خصوصی در هرمزگان تاکید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر ایرج حیدری در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان، عنوان کرد: بسیاری از مسائل ومشکلاتی که فعالان بخش خصوصی استان هرمزگان در حوزه های بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی برای رونق فعالیت های خود طرح می کنند با استفاده از ظرفیت های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رفع می شود واعلام موارد مصداقی زمینه حل مشکلات این بخش را تسریع می کند.

وی گفت: از ظرفیت فرابورس برای رونق فعالیت های بخش خصوصی در استان هرمزگان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: شبکه بانکی استان هرمزگان زمینه برخورداری فعالان بخش خصوصی استان را از ال سی های داخلی را فراهم تا زمینه فعالیت این بخش بیش ازپیش فراهم شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در طی سال های اخیر اقدامات بسیار گسترده ای در حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های تسریع در روند صدور مجوزهای مورد نیاز، سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی به استعلامات، تامین زیرساخت ها، رفع موانع در حوزه های بانکی، مالیاتی و تسهیلات صورت پذیرفته که زمینه ساز جذب سرمایه‌گذاری های متعددی شده است.

وی افزود: از سرمایه‌گذاران واقعی در بخش های مختلف با رفع موانع پیش روی آنها و اتخاذ تصمیمات مناسب و عملیاتی حمایت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.