تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

ظرفیت‌های مناسبی برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در روستاهای هرمزگان با انجام مطالعات شناسایی شده است

  • کد خبر : 15087
  • 07 اسفند 1398 - 10:59
ظرفیت‌های مناسبی برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در روستاهای هرمزگان با انجام مطالعات شناسایی شده است

استاندار هرمزگان گفت: دستورالعمل‌های صادر شده از سوی وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا باید با جدیت، اجرایی و رعایت شود.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان هرمزگان با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا، عنوان کرد: دستورالعمل‌های صادر شده از سوی وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان باید با جدیت در جامعه، از جمله در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان رعایت شود، تا بتوانیم سلامت جامعه را حفظ کنیم.
وی خواستار ترویج آموزش رعایت موارد بهداشتی در سطح جامعه برای پیشگیری از بیماری کرونا شد و افزود: تامین گسترده مواد ضدعفونی کننده و لوازم بهداشتی نیز در اولویت باشد.
استاندار هرمزگان افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تدابیر لازم را در نظر بگیرند تا با رعایت موارد پیشگیرانه، ارائه خدمات به مردم نیز به شکل مناسب انجام شود.
همتی با تاکید بر ضرورت اجتناب مردم از انجام سفرهای غیرضروری، تصریح کرد: مردم در این ایام باید به انجام مراقبت و رعایت موارد بهداشتی و پیشگیرانه توجه بسیار بیشتری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی با آمادگی کامل و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان، اقدامات مناسب جهت توسعه مراقبت ها و اقدامات پیشگیرانه در برابر بیماری کرونا را انجام دهد.
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالعات صورت گرفته برای ظرفیت شناسی روستاهای مختلف در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسئول به ویژه فرمانداران، بخشداران و دهیاران ظرفیت های شناسایی شده از طریق مطالعات برای اجرای طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری در روستاها با هدف ایجاد اشتغال را به خوبی معرفی کنند.
همتی اظهار داشت: باید طرح های مبتنی بر مطالعات مورد حمایت قرار گرفته و اجرایی شوند تا شاهد ایجاد اشتغال مناسب در روستاها باشیم.
وی گفت: روستاهای استان هرمزگان توانمندی ها و استعدادهای متعددی برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری دارند و مطالعات خوبی در این زمینه برای ظرفیت شناسی صورت گرفته و بر این اساس باید اقدامات صورت گیرد.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.