تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
3

رهایی نوجوان ۱۵ ساله از چنگال آدم ربایان

  • کد خبر : 12161
  • 10 آذر 1398 - 11:13
رهایی نوجوان ۱۵ ساله از چنگال آدم ربایان

گروه استان ها- هرمزگان – فرمانده انتظامی استان از رهایی نوجوان ۱۵ ساله از چنگال آدم ربایان و دستگیری ۳ تن از عاملان گروگانگیری در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار “غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی وقوع یک فقره گزارش آدم ربایی نوجوان ۱۵ ساله اهل لارستان ساکن بندرعباس ،رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : پس از انجام تحقیقات میدانی از شهود و کسبه محل مشخص شد فقدانی پس از خرید از سوپر مارکت خارج و هیچ کس هم شاهد صحنه ای مبنی بر ربایش وی نشده است.

سردار جعفری اظهار داشت: با فاصله زمانی چند روزه از سوی افرادی ناشناس با خانواده فقدانی ارتباط برقرار شد و آنها ادعای طلب از پدر فرد ربوده شده کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: مأموران با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی مطلع شدند این نوجوان توسط ۲ نفر در نقطه نامعلومی از کوهستان های اطراف شهرستان میناب نگهداری می شود.

وی ادامه داد: پس از انجام تعقیب و مراقبت چند ساعته این دو متهم ، مشخص شد نامبردگان با یک دستگاه پراید در یک مسیر فرعی قصد دارند فرد ربوده شده را به میناب منتقل کنند که طی عملیاتی غافلگیرانه در محور “میناب – رودان” خودرو متوقف هر ۲ متهم دستگیر و گروگان آزاد شد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه با اعترافات متهمان طراح اصلی نقشه آدم ربایی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد، خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.