تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
8

راه اندازی واحد همیار کارکنان در آلومینیوم المهدی هرمزگان

  • کد خبر : 14600
  • 19 بهمن 1398 - 10:57
راه اندازی واحد همیار کارکنان در آلومینیوم المهدی هرمزگان

در راستای بهبود کارآمدی محیط کار، ارتقاء سلامت و عملکرد کارگران، هشتمین واحد همیار کارکنان در شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان با حضور مدیرعامل این شرکت و مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان راه اندازی شد.

به گزارش هرمزگان امروز: در حاشیه افتتاح این مرکز، هادی ابراهیمی عملیاتی کردن برنامه راهبردی پیشگیری از اعتیاد در محیط کاری و کمک به بررسی مسایل بهره وری، شناخت و حل نگرانی های شخصی کارکنان و توجه به سلامت روان آنها، کاهش حوادث ناشی از کار و افزایش ایمنی محیط کار را از اهداف راه اندازی این مرکز ذکر کرد.

وی بر صیانت از نیروی انسانی تاکید و اضافه کرد: توجه به سرمایه های اجتماعی سبب ارتقاء بهره وری نیروی کار و بهبود عملکرد بهتر بنگاههای اقتصادی می شود.

وی تلاش جهادی مدیرعامل شرکت و کارکنان این مجموعه را شایسته تقدیر ذکر کرد وگفت: همسو بودن نیروهای این مجموعه در شرایط حساس اقتصادی ستودنی است.

وی به توجه این شرکت در حوزه مسئولیتهای اجتماعی تاکید کرد.

مدیرعامل این شرکت نیز به تلاش و فعالیت شبانه روزی کارگران این مجموعه اشاره و اضافه کرد: تحریم ها هیچ اثری در تولیدات این شرکت ندارد.

حمید مهتدی ، تعداد دیگهای فعال را ۲۶۰ مورد عنوان کرد و افزود: تا پایان سال این تعداد به ۳۵۰ مورد خواهد رسید.

وی اظهارداشت: این شرکت توجه به نیروی انسانی که مهم ترین سرمایه هر مجموعه است را مورد توجه قرار داده و در این راستا این مرکز راه اندازی و بیش از ۲ هزار نفر از پرسنل این شرکت تحت پوشش خدمات آن قرار می گیرند.

طرح همیار کارکنان ( EAP) یک برنامه ویژه محیط های کاری است که برای کمک به بررسی مسائل بهره وری سازمانی ، شناخت و حل نگرانی های شخصی کارکنان و سایر مسائل شخصی موثر بر عملکرد شغلی آنان طراحی شده است .

مدیریت استرس ، نگرانی های خانوادگی ، تعادل بین کار و زندگی ، سو ء مصرف مواد ، مشکلات ارتباطی ، مدیریت مرحله گذار زندگی ، سلامت و امنیت شغلی ، کیفیت زندگی کاری ، خشونت و رفتارهای کاری ضد بهره وری و فرسودگی شغلی مهم ترین خدماتی است که در قالب EAP به کارکنان ارائه می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.