تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

دعوت استاندار از مردم شریف برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 14681
  • 21 بهمن 1398 - 11:03
دعوت استاندار از مردم شریف برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

استاندار هرمزگان با صدور پیامی از مردم شریف استان هرمزگان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دعوت نمود.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن روزی ماندگار و شکوهمند در تاریخ سرزمین ایران است که در آن ملت سرافراز ایران به حکومت طاغوت پایان داد و در تحولی بزرگ مقدمات برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم ساخت.

بیست و دوم بهمن ماه روز نمایش اقتدار ملت ایران است و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این روز تاریخی با رشادت، فداکاری و نثار خون هزاران شهید گلگون کفن و پیروی مردم از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) به دست آمد.

۲۲ بهمن روز جشن ملی همه ایرانیان محسوب می‌شود و باید هر ساله در گرامیداشت آن فعالانه و به شکل گسترده و باشکوه حضور یابیم تا قدر نعمت انقلاب را که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آورد، بیشتر بدانیم و این حضور شکرانه و یادآور پیروزی شکوهمند ملت بزرگ ایران است.

اینجانب از آحاد مختلف مردم نجیب، شریف و انقلابی استان هرمزگان دعوت می کنم تا در کنار هم در این خطه از سرزمین ایران اسلامی، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همچون گذشته حضوری گسترده و باشکوه داشته باشند و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان دهند.

فریدون همتی
استاندار هرمزگان

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.