تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
6

دستگیری عاملان آتش سوزی مرکز بهداشت بندرعباس

  • کد خبر : 15189
  • 13 اسفند 1398 - 14:01
دستگیری عاملان آتش سوزی مرکز بهداشت بندرعباس

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۸ تن از عوامل اصلی آتش سوزی مرکز بهداشت و درمان بندرعباس خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار ” عباسعلی بهدانی فرد”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : با توجه به انتشار شایعه مبنی بر غربالگری بیماران واگیردار (کرونا) در درمانگاه شهرک توحید شهر بندر عباس تعدادی از اراذل اوباش و اهالی محل در مرکز بهداشت درمان شهرک توحید تجمع و نسبت به آتش زدن زباله های داخل محوطه و لاستیک های اطراف مرکز اقدام که این امر باعث تشویش اذهان عمومی و منجر به انتشار کلیپ هایی در بستر فضای مجازی داخلی ومعاند شد.

وی افزود : ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس با تلاش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی تعدادی از عوامل اصلی تجمع وتخریب مرکز بهداشت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی ضمن شناسایی محل های مخفیگاه متهمان، در چند عملیات جداگانه ۸ نفر شامل ۲ زن و ۶ مرد از عاملان اصلی آتش سوزی و تجمع غیر قانونی مرکز بهداشت و درمان شهرک توحید را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل احتمالی ادامه دارد .#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.