تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

خط تولید ماسک، لباس ضد ویروس و الکل در هرمزگان وارد مدار تولید می شود

  • کد خبر : 15170
  • 13 اسفند 1398 - 13:16
خط تولید ماسک، لباس ضد ویروس و الکل در هرمزگان وارد مدار تولید می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: خط تولید ماسک، لباس ضد ویروس و الکل در هرمزگان به زودی وارد مدار تولید می شود.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر ایرج حیدری در نشست ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس، عنوان کرد: با هدف تسریع در روند مبارزه با ویروس کرونا خط تولید ماسک، لباس ضد ویروس و الکل در هرمزگان به زودی وارد مدار تولید خواهد شد و بخش مهمی از نیاز استان در این زمینه ها تامین خواهد شد.
وی افزود: با هرگونه احتکار اقلام بهداشتی از سوی دستگاه‌های نظارتی با قاطعیت برخورد خواهد شد و فرمانداران ماموریت دارند بر این مهم با بازدید میدانی، نظارت کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: از عموم مردم استان درخواست می گردد هرگونه احتکار اقلام بهداشتی را به دستگاه‌های نظارتی به ویژه تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان، جهت رسیدگی در اسرع وقت گزارش نمایند.
حیدری با اشاره به تامین میوه شب عید استان، خاطرنشان کرد: میوه شب عید استان به مقدار مورد نیاز تامین و ذخیره سازی شده است و به زودی به صورت گسترده با نرخ مصوب در سطح استان توزیع می گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم استان به صورت گسترده تامین گردیده است و از طریق شبکه توزیع در سطح شهرستان های استان، با نرخ تنظیم بازار توزیع می گردد.
وی با تاکید بر پویایی بازار، تصریح کرد: در شرایط فعلی پویایی بازار، رونق تولید و حفظ ظرفیت های اشتغال از اهمیت بسزایی برخوردار است.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.