تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

خبرنگاران نسبت به ثبت نام دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند

  • کد خبر : 15394
  • 15 فروردین 1399 - 14:13
خبرنگاران نسبت به ثبت نام دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند

طبق شرایط اعلامی تا به امروز خبرنگارانی که از طریق نشریات دارای کد بیمه ای بوده و حق بیمه آنها ماهانه واریز گردیده مشمول دستورالعمل وزارت کار و تعاون رفاه اجتماعی می باشند.

به گزارش هرمزگان امروز مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان گفت: خبرنگاران استان درخواست خود را از طریق سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری وزارت کار ثبت نمایند.معصومه قاسمی در این خصوص گفت : با توجه به برنامه های حمایتی دولت از افراد بیمه شده سازمان تامین اجتماعی بعلت شیوع کرونا، خبرنگاران نیز مشمول این برنامه شده و می توانند از این مزایا بهره مند گردند.

وی افزود: طبق شرایط اعلامی تا به امروز خبرنگارانی که از طریق نشریات دارای کد بیمه ای بوده و حق بیمه آنها ماهانه واریز گردیده مشمول دستورالعمل وزارت کار و تعاون رفاه اجتماعی می باشند.

معصومه قاسمی با اشاره به مدت زمان برقرار بیمه بیکاری اظهار کرد: مدت زمان برقراری بیمه بیکاری ۳ ماه از اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ می باشد.

وی ادامه داد: خبرنگاران با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند.

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان با بیان اینکه برقراری بیمه بیکاری شامل صاحب امتیاز نشریات نمی شود تصریح کرد : همچنین علاوه بر صاحب امتیاز ، مدیران مسول نشریات نیز فعلا مشمول این حمایت نشده اما قرار است طی هفته آینده با پیگیری اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان این مورد اطلاع رسانی گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.