تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها با بسیج امکانات در هرمزگان

  • کد خبر : 12075
  • 07 آذر 1398 - 10:59
جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها با بسیج امکانات در هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی اقدامات خود را در زمینه تنظیم بازار برای مردم اطلاع رسانی کنند.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر ایرج حیدری در ششمین جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران به صورت ویدیو کنفرانس با اشاره به اهمیت کنترل بازار، عنوان کرد: فرمانداران با بسیج امکانات بازار ، تامین کالا های مورد نیاز مردم و ناوگان حمل و نقل عمومی را در سطح استان جهت رفاه حال مردم مدیریت کنند.

وی با تاکید حفظ ثبات و آرامش در بازار استان، خاطرنشان کرد: فرمانداران اقدامات خود را در حوزه تنظیم بازار اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان کارها قرار بگیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان های استان با جدیت دنبال گردد و در صورت نیاز و ضرورت فرمانداران با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان ها اقدام نمایند و تاکنون در این رابطه اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته است.

حیدری در خصوص تامین سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی در جزایر استان به ویژه قشم ، افزود: شهرستان قشم با دارا بودن چندین بخش و روستاهای پراکنده از جزایر مهم استان است که تامین سوخت سیستم حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی ها در این شهرستان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در همین رابطه گفت: با پیگیری‌های های بعمل آمده از طریق وزارت کشور، وزارت صمت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور تامین سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان قشم به نتایج خوبی رسیده است که به زودی اعلام می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی ذیربط با برنامه ریزی مناسب، تلاش شبانه روزی و افزایش نظارت ها از هرگونه افزایش غیر منطقی در حوزه کالا ها و ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جلوگیری بعمل آورند.

وی گفت: بنابر اعلام دستگاه‌های نظارتی، استان هرمزگان در حوزه نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها و ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل برون شهری با تلاش ها و پیگیری های بعمل آمده داری عملکرد مناسبی است و تلاش ها برای مدیریت امور جهت رفاه مردم با قوت تداوم پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.