تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

توقیف ۱۰میلیارد کالای دخانی در پارسیان

  • کد خبر : 14134
  • 02 بهمن 1398 - 11:58
توقیف ۱۰میلیارد کالای دخانی در پارسیان

گروه استان ها-هرمزگان- فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۰۲ هزار نخ سیگار و بیش از ۸هزار بسته تنباکو میوه ای قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار “غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای مقابله بی امان با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایستگاه بازرسی “لاورچهو” حین کنترل محورهای فرعی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علائم بازدارنده سعی داشت از محل متواری شود، تصریح کرد: با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران ، راننده خودرو پس از طی مسافتی عرصه را بر خود تنگ دید و با رها کردن آن از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو مذکور ۵۰۲ هزار نخ سیگار و ۸ هزار و ۲۲۰ بسته تنباکو میوه ای خارجی قاچاق کشف شد.

سردار جعفری، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: راننده خودرو حامل محموله قاچاق شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه پیامک ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.