تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

تداوم در برگزاری کلیه دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی هرمزگان

  • کد خبر : 18736
  • 29 خرداد 1399 - 14:15
تداوم در برگزاری کلیه دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی هرمزگان
آموزش‌های مجازی این به دو صورت هم‌زمان و غیر هم‌زمان ارائه می‌شود، در آموزش هم‌زمان، همه افراد وارد سامانه آنلاین شده و آموزش‌ها به‌صورت هم‌زمان و کاملاً الکترونیکی ارائه می‌شود.

به گزارش هرمزگان امروز: سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان از برگزاری کلیه دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت این واحد در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) با هدف تداوم فعالیت‌های آموزشی خبر داد.

محمد دلپسند در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت حضوری در سطح کشور، مرکز آموزش الکترونیکی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با ارائه شیوه جدیدی از آموزش، شرایط جدیدی به‌منظور پاسخگویی به نیازهای آموزشی فراگیران فراهم کرده است. هدف ما تداوم آموزش‌ها با ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت به‌صورت مجازی و آنلاین است.

وی تصریح کرد: متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌های آموزش آنلاین جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) به آدرس amjad.jde.ir/hr  اقدام یا با شماره‌های ۳۳۹۸۱۰۸۵-۰۷۶ و ۳۳۶۲۰۷۱۴-۰۷۶ در مرکز شماره یک و شماره‌های ۳۳۳۳۹۸۱۴-۰۷۶ و ۳۳۳۴۴۹۹۲-۰۷۶ در مرکز شماره ۲  تماس حاصل کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: طراحی بر پایه وب و بدون نیاز به نصب هرگونه افزونه یا نرم‌افزار، قابلیت اجرا بر روی مرورگرهای مختلف، قابلیت اجرا بر روی موبایل، تبلت و تمامی سیستم‌عامل‌ها، ارتباط شنیداری و دیداری، ارتباط دوطرفه‌ صوتی و تصویری، به اشتراک گذاشتن محیط دسکتاپ، نرم‌افزار و صفحات وب، پخش فایل‌های صوتی و تصویری، پخش فایل‌های صوتی و تصویری برای کاربران، نمایش اسلاید، نمایش فایل‌های PDF،PowerPoint  و عکس به‌صورت اسلاید  وایت‌برد، تخته مجازی جهت یادداشت نویسی و رسم اشکال هندسی با استفاده از قلم نوری و به اشتراک گذاشتن فایل در محیط اتاق با امکان دانلود برای کاربران ازجمله ویژگی‌های سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) است.

محمددلپسندسرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان در پایان گفت: در آموزش غیر هم‌زمان نیز، آموزش به‌صورت یک محتوای الکترونیکی صوتی و تصویری تولید شده و کاربر هرزمانی که قابلیت آموزش پذیری را داشته باشد می‌تواند از محتواهای آموزشی بهره گیرد، همچنین امکان مباحثه و پرسش و پاسخ با مدرسین در حین ارائه آموزش آنلاین و مجازی و پس ‌از آن فراهم است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.