تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4

تبدیل کتابخوانی به یک نیاز روزمره در زندگی افراد

  • کد خبر : 12024
  • 06 آذر 1398 - 11:09
تبدیل کتابخوانی به یک نیاز روزمره در زندگی افراد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برای ترویج کتابخوانی در جامعه باید بتوان مطالعه را به یک نیاز روزمره در زندگی افراد تبدیل کرد و برای رسیدن به این هدف باید دستگاه های متولی برنامه های موثر داشته باشند.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر سعید ناجی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان هرمزگان، با اشاره به طرح تبدیل بندرعباس به پایتخت کتابخوانی و ثبت آن در یونسکو، افزود: عنوان پایتخت کتابخوانی برای شهر بندرعباس، عنوانی است که نیاز به برنامه ریزی و تلاش دستگاه های متولی دارد.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به شهری با عنوان پایتخت کتابخوانی باید ابتدا بتوان فرهنگ کتابخوانی را در شهر بندرعباس گسترش داد و این امر نیازمند اقدامات لازم و با برنامه در این زمینه است.

وی اضافه کرد: برای ترویج کتابخوانی علاوه بر تشویق مردم باید بتوان سلایق مختلف جامعه در عرصه کتاب و کتابخوانی را فراهم کرد و تا زمانی که این امر تحقق پیدا نکند نمی توان در عرصه ترویج کتابخوانی موفق شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به ثبت بندرعباس به عنوان شهر خلاق در یونسکو، گفت: ثبت بندرعباس به عنوان شهر خلاق می تواند فتح البابی برای افتخارات آینده این شهر در عرصه بین الملل باشد‌.

وی خاطرنشان کرد: در طرح تبدیل بندرعباس به پایتخت کتابخوانی می توان از تجربه متولیان ثبت شهر خلاق استفاده کرد تا بتوان در رسیدن به هدف مورد نظر موفق تر گام برداشت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.