تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4

بازدید مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری از سدهای زیرزمینی میناب

  • کد خبر : 13510
  • 17 دی 1398 - 11:34
بازدید مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری از سدهای زیرزمینی میناب

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب از بازدید ذاکری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان به همراه جعفری تختی معاونت آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان از پروژه آبخیزداری و سدهای زیر زمینی میناب خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز ؛ خسرو بهرامی نژاد گفت: این سازه ها آبخیزداری از محل اعتبارات استانی در مناطق هنج و گشیراز واقع شده که عملیات اجرایی سازه گشیراز پایان و سد زیرزمینی هنج در دست اجرا می باشد.

امید ذاکری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان گفت: مستند سازی و اطلاع رسانی اجرای پروژه بسیار مهم است و استمرار اجرای این گونه سازه های آبخیزداری در مناطق مستعد شرقی شهرستان توسعه سطح زیر کشت محصولات زراعی و باغی و اطمینان بخشیدن به آنها جهت سرمایه گذاری مطمئن در پایین دست، افزایش اشتغال در منطقه و مقابله با بحران کم آبی در فصول خشک سال را بدنبال دارد.

وی از اجرای صحیح و اصولی پروژه اظهار رضایت کرد و طی بازدید از پروژه آبخیزداری سد زیر زمینی روستای هنج نسبت به اجرای صحیح و اصولی پروژه منطبق با اهداف مشخص شده و پایان به موقع آن با توجه به فصل بارندگی و طغیان سیلابهای احتمالی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.