تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
13

بازدید جانشین فرمانده ناجا از بندرشهید رجایی

  • کد خبر : 21954
  • 06 شهریور 1399 - 11:56
بازدید جانشین فرمانده ناجا از بندرشهید رجایی
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در سفر به استان هرمزگان با حضور در بندر شهید رجایی ضمن بازدید از بخش های مختلف این بندر در جریان ساز کار ترخیص کالا و روند کنترلی و نظارتی ورود و خروج کالا از این منطقه ویژه اقتصادی قرارگرفت .

به گزارش هرمزگان امروز: “سردار رضایی” جانشین فرمانده ناجا در جریان سفر به استان هرمزگان با حضور در بندر شهید رجایی از بخشهای مختلف کنترلی و نظارتی این بندر نظیر ایکس ری، درب های ورود و خروج کالا و سامانه ACCess Contol بندر شهید رجایی بازدید کرد.

در این بازدید که سردار مقیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی کشور، سردار جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان و اکبرپور ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک شهید رجایی نیز حضور داشتند، علی رضا محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریا نوردی هرمزگان به تشریح ضوابط و قوانین حاکم برمناطق ویژه اقتصادی و حدود مسئولیتها نگهداری کالاو تشریح وظایف، براساس قوانین مقررات حاکم بر این مناطق با نظارت گمرک پرداخت .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی تحرک و پویایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور، بهره گیری از حمل و نقل چند وجهی، تسریع در تامین زنجیره کالاهای اساسی، همچنین تسهیل در عبور کالاهای ترانزیتی، انتقال کالاهای ترانشیب، جلوگیری از رسوب کالا و توزیع عادلانه بار را از مهمترین اهدافی برشمرد که در بنادر استان هرمزگان با نظارت گمرک و پلیس امنیت اقتصادی و بدون وقفه درحال انجام است .

بازدید از بخش های مختلف کنترلی و نظارتی بندر شهید رجایی نظیر ایکس ری، درب های ورود و خروج کالا و سامانه ACCess Contol همچنین تشریح فرآیند احراز، ورود و خروج کالا از طریق سامانه های مرتبط توسط مسئولین گمرک از دیگر برنامه های مقامات ارشد ناجا در بازدید از بندر شهید رجایی بود.

شایان ذکر است منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر بندرعباس واقع شده که با داشتن روابط دریایی و مبادلات تجاری با دیگر بنادر دنیا، بیش از یک سوم تجارت دریایی کشور را به خود اختصاص داده است .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.